Muzik gercekten ruhun gidasi galiba…

sedefscorner tarafından

Koskoca evde tek basinayim… herkes gitti… bir ben kaldim.

Kulaga aslinda hos geliyor, biliyorum… fena da sayilmaz, ama… bazen ev beni yutacakmis gibi geliyor… sessiz karanligin icnde kaybolacagim ve hic kimse bulamayacak.  Biraz garip bir ruh halindeyim galiba…

Her aksam, eve gelir gelmez, ilk isim guzel bir muzik koyuyorum, genelde jaz veya klasik muzik…yemekten sonra bir kadeh sarabimi alip, elimde kitabim oturuyorum salonun bir kosesine… hakikaten kucuk bir kose bulmaya calisiyorum, yoksa buyuk buyuk odalar icinde iyice ezik hissedecegim kendimi.  Hersey iyi guzel hosta, bir bosluk yok desem yalan olur.  Onlarlada olmuyor onlarsizda…

Bu aksam birden bire dunyam degisti ama…

Eve geldim. Acele cikacaktim. Yemegimi hazirlarken birde muzik koyayim dedim. Elime Candan Ercetin’in son cd’si gecti ve….

Canini sevdigimin Turk muzigi beni ogle bir kendime getirdiki… ne eziklik kaldi ne karanlik ev, dunyam aydinlandi.

