Kendimi ararken neler buldum…

sedefscorner tarafından

Gecenlerde elime 10 sene once yazdigim bir liste gecti.  Listeye goz gezdirince neden yaptigimi hatirladim.  Hayatta ne yapmak istedigimi, bu dunyaya hangi amacla geldigimi sorguladigim gunlerde yapilmis olan bir liste idi.  Ama esas olan, kendimle nasil daha barisik olabilecegimi, daha sakin ve huzurlu nasil yasayabilecegimi bulmaya calisirken yaptigim bir nevi “Wish List”…

Biraz daha ortaligi karistirinca, bir kac sene sonra yaptigim baska bir liste daha gecti…

Bunlar “ben kimim, neyim, tam olarak ne yapmak istiyorum” modunda oldugum donemlerde , kendimi ararken, okudugum kitaplarda buldugum  onerilerden ortaya cikmisti…

Liste Yap!

Istediklerinin… En gizli ruyalarinin…Ozelliklerinin…  Kabiliyetlerinin… Eksiklerinin…Mutlak Dogrularinin… Kabul edemiyeceklerinin… hatta dolabindaki esyalarinin…

Butun bu listelerin amaci gercegi bulmak, kendimizi daha iyi tanimak, hayatin kesmekesligi arasinda gozden kacan bir ayrinti varsa bunu  idrak edebilmek…

Butun bu ‘kendini arama, bulma’ konseptini senelerce kendime misyon edindim… diger bir degimle hedefe kitlendim… kitaplar okudum, liste yaptim, arkadaslarimla ogrendiklerimin felsefesini yaptim, liste yaptim, yogaya gittim, yuruyus yaptim, Zumba’ya yazildim, liste yaptim… bunlarin coguda cok faydali oldu ama devamini getiremeyince, gundelik hayatimin bir parcasi olamayinca..”‘muhakkak yapmak istediklerimden”, “yarim biraktiklarim” listesine gectiler… sonra bir liste daha yaptim…

Ama ben bunlari yazmaya baslama sebebimi nerdeyse unutacagim… Gecen gun buldugum hazine bana butun bu listelerin cogunun birinci sirasinda yazili olan maddenin hep ayni oldugunu gosterdi…

“To find my calm”  “Kendi huzurumu bulmak”

Bunu gorunce sevindim, cunku aslinda, bu hedefe, cok yaklastigimi fark ettim… veeee

Buraya nasil geldigimin hikayesini burada yazmaya karar verdim…

