Bu Benim New Jersey’im

sedefscorner tarafından

New Jersey’de buyumeme ragmen, burasi benim icin hayatimdaki butun aksiliklerin sebebi olarak gorurdugum bir yerdi… O kadar nefret ederdimki buralardan, ulkeyi tumuyle terk edip 20 sene gidip Turkiye’de yasadim… ama kaderde buralara geri donmek varmis… Iste gene buradayim…  Ama ne kadar kizarsam kizayim, dogrularida gostermeden gecemiyecegim… (Aslinda bakis acimda gecen sene icinde ufak bir evrim gecirdi denebilir herhalde…) Bir sene once Facebook’ta ‘This is My NJ’ adli bir fotograf albumu baslattim ve gezdigim, yurudugum yerde onume cikan guzellikleri, hosuma giden kareleri yakalayip, arkadalarimla paylastim.  Gecen hafta bir arkadasim bunlari neden bloguna koymuyorsum dedi, ve… iste buradayiz. Butun fotograflar, Blackberry telefonumla cekilmistir.  Gecmiste beni etkileyen enstantaneleri yakalayamadigim icin hep hayiflanirdim.  Artik durup ic gecirmek yerine, her neredeysem, elimde ne varsa onunla yakaliyorum… bugunlerde hayat felsefem.  DUSUNME, SADECE YAP!

Hayat ne kadar gariptirki, bu resimleri yayinlamaya karar verdigim gun eski mahallemizde idim ve ilk fotograf East Brunswick’ten – 1978’te hayatimin akisinin sonsuza dek degistigi ilk durak…

